Jak schudnąć z brzucha?

Jestem kobietą i jak na prawdziwą kobietę przystało mam kompleksy. Nie jestem zadowolona z wyglądu swojego ciała. Najwięcej zastrzeżeń mam do brzucha. Jest gruby i wielki. Wygląda mniej więcej tak:

Bawi Was to zdjęcie? Bo mnie tak 😀 Choć nie powinno… Na szczęście jestem typem zadaniowca. Do życia podchodzące w następujący sposób: jest problem – trzeba go rozwiązać. Skoro nie podoba mi się to, co widzę w lustrze – muszę to zmienić. Proste! Owszem – na genetykę nie mam wpływu. Nic nie poradzę na to, że mam figurę jabłka i wszystko odkłada mi się… Zresztą wiecie gdzie.. Natomiast na to, jak wygląda moje życie już tak. Wystarczy wprowadzić kilka drobnych zmian, aby zaobserwować efekty – poprawę sylwetki. Jeżeli podobnie jak ja nie jesteś zadowolona z wyglądu swojego brzucha, koniecznie przeczytaj ten wpis! Pora wymienić oponę zimową na letnią! 😀

Co nie wyszczupli Twojego brzucha?

Zanim przejdę do sedna, chciałabym Cię uchronić przed pewnego rodzaju pułapkami, które od lat krążą po świecie sportu i fitnessu.

Pas neoprenowy

Pas neoprenowy to prawdziwa legenda. Ten kto urodził się w latach dziewięćdziesiątych, wie co mam na myśli. Młodszych czytelników odsyłam do wujka Google. Wiele osób uparcie wierzy w to, że ten gadżet działa niczym czarodziejska różdżka. Owijamy nim brzuch, idziemy na trening lub szybki spacer i gotowe. Tłuszcz pali się w mgnieniu oka! Bzdura! Jak to bzdura? Przecież, jak go ściągnę czuję się jak po wizycie w saunie. Słusznie. Pas neoprenowy działa na dokładnie takiej samej zasadzie. Zwiększa potliwość, usuwając tym samym nadmiar wody z organizmu. Właśnie – wody a nie tłuszczu!!!

Abgymnic

Hit prosto z Telezakupów Mango. Po co się męczyć i trzaskać brzuszki, skoro ktoś a raczej coś może zrobić to za nas?! Tym czymś jest Abgymnic – elektrostymulator mięśni. To właśnie dzięki niemu mamy uzyskać efekt sixpacka. Niestety muszę Was rozczarować, to nie działa!

Aerobiczna 6 Weidera

Wiele osób wierzy w to, że Aerobiczna 6 Weidera uwidoczni mięśnie brzucha. Jest to jak jak najbardziej możliwe. Aczkolwiek pod jednym warunkiem. Aby zobaczyć kaloryfer, musimy spalić tłuszcz!  Najpierw skup się na ćwiczeniach cardio (bieganie, pływanie, jazda na rowerze), a dopiero później zabierz się za ćwiczenia kształtujące sylwetkę!

Gorset

Przenieśmy się do czasów odległego średniowiecza, w których to gorset był niezbędnym elementem garderoby każdej szanującej się kobiety. Dziś wraca do łask. Nosi go m.in. Kim Kardashian. Czy gorset rzeczywiście może zmienić sylwetkę? Teoretycznie tak. Aczkolwiek jest to tylko i wyłącznie efekt wizualny.

Jak schudnąć z brzucha?

Już na samym początku, muszę Was rozczarować. Nie da się schudnąć z jednej części ciała. Tłuszcz tracimy lokalnie, a nie globalnie. Jeżeli chcesz mieć płaski brzuch, musisz po prostu wprowadzić w życie ogólnie przyjęte zasady odchudzania. Znasz je doskonale. Problem tkwi w braku konsekwencji ich stosowania!

Najważniejsza kwestia – nie musisz się głodzić, żeby mieć płaski brzuch! Po prostu, musisz nauczyć się jeść umiejętnie! Sprawdź, jakie produkty powinnaś włączyć do swojej diety!

  • Zielone warzywa i owoce
  • Chleb pełnoziarnisty
  • Zdrowe tłuszcze – orzechy, nasiona, oliwa z oliwek
  • Ryby
  • Jaja
  • Owoce cytrusowe

Co jeszcze możesz zrobić?

  • Wysypiaj się – najnowsze badania naukowe donoszą, że osoby które śpią mniej niż 7 godzin dziennie mają większy apetyt. Co jest konsekwencją zaburzonej pracy układu hormonalnego.
  • Jedz regularnie – najlepiej byłoby gdybyś jadła od 3 do 5 posiłków dziennie. Ten prosty myk sprawi, że Twoje jelita zaczną pracować na pełnych obrotach. Zapomnisz co to wzdęcia i zaparcia. Brzuch stanie się automatycznie bardziej płaski.
  • Unikaj słodyczy i fast-foodów – płaski brzuch wymaga wyrzeczeń. Szerokim łukiem omijaj produkty wysokoprzetworzone – słodycze i fast-foody. Zawarte w nich tłuszcze trans lubią odkładać się w boczkach….
  • Włącz do swojej diety probiotyki – probiotyki to produkty zawierające dobroczynne dla naszego organizmu żywe kultury bakterii. Mają bardzo dobry wpływ na florę bakteryjną jelit oraz żołądka. Generalnie układu pokarmowego czy trawiennego.
  • Zrezygnuj z napojów gazowanych – napoje gazowane cechują się wysoką zawartością dwutlenku węgla. Rozpychają żołądek oraz jelita, przez co brzuch wygląda na większy! Podobnie działają sztuczne słodziki, największym wrogiem jest aspartam! Unikaj go jak ognia!
  • Pij więcej wody – woda oczyszcza organizm z toksyn oraz pomaga pozbyć się zalegających w nim złogów. 1,5 litra dziennie to absolutne minimum!
  • Nie objadaj się na noc – zadbaj o to, aby Twój ostatni posiłek obfitował w białko. Zrezygnuj z węglowodanów. W ten sposób przyspiesz metabolizm i sprawisz, że tłuszcz zalegający na Twoim brzuchu zacznie znikać szybciej!
  • Doceń moc ziół – zioła są Twoim sprzymierzeńcem w walce o płaski brzuch. Pobudzają wydzielanie soków żołądkowych, przyspieszają trawienie. W Twojej kuchni nie może zabraknąć rumianku, kopru włoskiego, pokrzywy, mięty oraz lipy.

Dodaj komentarz