Skontaktuj się z Nami

Jesteś w: www.sp12jastrzebie.neostrada.pl » Comenius

ZAWOŁANIE:

"Stań na wysokości zadania i osiągaj szczyty swoich możliwości"

MENU:

Aktualności:

22 - 27 lipca 2011 r.
     Niemcy - relacja z wyjazdu

Naszą podróż do Niemiec rozpoczęliśmy 22 lipca o drugiej w  nocy.  W strugach deszczu dojechaliśmy do Pyrzowic na lotnisko, z którego o szóstej startował nasz samolot. Dla większości był to pierwszy lot w życiu, więc emocje były niesamowite! Było bajecznie! Lecieliśmy nad chmurami około godziny i szczęśliwie wylądowaliśmy w Monachium...

Zobacz więcej...

Na kolejny wyjazd w ramach projektu Comenius w dniach 22.07 - 27.07.2011 do Niemieckiego Landsbergu  pojadą uczennice z klasy 6d Marta Jajkowska i Klaudia Korzonek oraz z klasy 5c Martyna Krysiak.
Wśród nauczycieli na ostatni wyjazdu naszego wspólnego programu partnerskiego pojadą Joanna Najmoła - Wójcik, Marek Mleczko oraz Dariusz Targosz.

13 maja 2011r.

Druga noc z Comeniusem

W dniu 13 maja w naszych murach odbyła się już druga Noc Comeniusa w szkole. W przedsięwzięciu wzięły udział klasy 6c i 6d. Całą noc, bądź jej większą część spędzili w swoich murach wszyscy partnerzy naszego projektu. Uczniowie mięli okazje poznać swoich rówieśników podczas rozmów na "skypie", i przy okazji podszkolić się z języka angielskiego...

13 kwietnia 2011r.

Środa z muzyką i Comeniusem

Kolejna środa z muzyką i Comeniusem zmieniła swoje oblicze. Tym razem na długiej przerwie zaprosiliśmy uczniów do podzielenia się swoim talentem podczas udziału w "Karaoke". 15 minutowa impreza wywołała ogromny entuzjazm wśród uczniów, a sala 29 pękała w "szwach".

28 marca 2011r.

Prezentacja VI wizyty studyjnej w ramach projektu Comenius

W poniedziałek 28.03.2011r. w naszej szkole odbyła się prezentacja z VI wizyty studyjnej w ramach partnerskiego projektu Comenius. W dniach 17-23.03.20011 Polska delegacja w składzie p. Agnieszka Lubryka, p. Darek Targosz, Weronika Dziemdziora i Aleksandra Kasperek udała się do szkoły partnerskiej w miejscowości Siauliai- Litwa...

16 lutego 2011 r.

Środowe  przerwy z muzyką i Comeniusem nabrały brzmienia karnawałowego.

W dniu 16 lutego 2011 o 11.30 w sali nr 29 został przeprowadzony quiz dla dzieci klas 4-6 przy akompaniamencie muzyki w rytmie disco...

13 stycznia 2011r.

Na kolejny wyjazd w ramach projektu Comenius w dniach 17 - 22.03.2011 na Litwę pojadą uczennice klasy 6b Weronika Dziemdziora oraz Aleksandra Kasperek. Uczennice napisały interesujące eseje nt. Dlaczego powinnam znaleźć się na pokładzie samolotu na Litwę do miasta Siaulai?
Wśród nauczycieli pojadą Agnieszka Lubryka oraz Dariusz Targosz.

25 października 2010r.

Dniu 25.10.2010 r. w naszej szkole odbyła się prezentacja z V wyjazdu do szkoły partnerskiej w  miejscowości Velka Bystrice - Czechy (14-19.10.2010). Prezentację z wyjazdu zobaczyli wszyscy uczniowie i nauczyciele naszej szkoły.

14 - 19 października 2010 r.
     Velka Bystrice w Czechach - relacja z wyjazdu

Swoją podróż rozpoczęliśmy wyruszając z Jastrzębia w dzień święta Edukacji Narodowej – 14.10. o godz. 14.00. Tym razem była to nasza najkrótsza podróż, a transport z Czeskiego Bogumina do Ołomuńca trwał niespełna półtorej godziny. W Ołomuńcu odebrali nas rodzice dzieci, które przyjmowały naszych uczniów w swoich domach...

16 września 2010 r.
   Szkolny Konkurs Języka Angielskiego

16.09.2010 roku w naszej szkole po raz drugi odbył się szkolny konkurs z języka angielskiego „Around the world with Comenius” – „Dookoła świata z Comeniusem” dla  uczniów klas V-VI.

11 czerwca 2010 r.
     Noc Comenius`a w Szkole Podstawowej nr 12

W piątek godz. 19.00 rozpoczęliśmy naszą wspólną noc w klasie 5c. Rozpoczęliśmy od gier i zabaw. O godzinie 20.00 nadjechała zamówiona przez nas wcześniej pizza. Po skonsumowaniu pysznej pizzy pograliśmy w hokeja stołowego i Atari GO. O godzinie 21.45 zameldowaliśmy się w Sali nr 31...

31 maja 2010 r.
     Międzyszkolny Konkurs Fotograficzny ŚWIAT W MOICH OCZACH

31 maja w Szkole Podstawowej nr 12 im. Jerzego Kukuczki odbyła się III edycja Międzyszkolnego Konkursu Fotograficznego Świat w moich oczach. Konkurs był adresowany do uczniów szkół podstawowych i gimnazjów. Jury pod przewodnictwem Stanisława Sputo, znakomitego artysty fotografika, spośród kilkudziesięciu zdjęć, poświęconych głównie przyrodzie, wyróżniło prace: Klaudii Korzonek, Moniki Oleś i Patrycji Przepadło z SP nr 12...

17.05.2010r.

Dniu 17.05.2010 r. w naszej szkole odbyła się prezentacja z III wyjazdu do szkoły partnerskiej w  miejscowości Gioa del Colle - Włochy (05-11.05.2010). Prezentację z wyjazdu zobaczyli wszyscy uczniowie i nauczyciele naszej szkoły.

Wieści o Comeniusie w szkolnej gazetce "Nasza Buda"...

Gioia del Colle we Włoszech - relacja z wyjazdu...

W dniach 6-11.05.2010 wyjechaliśmy na IV spotkanie w ramach wspólnego projektu partnerskiego Comenius do Gioia del Colle we Włoszech. Serdecznie pozdrawiamy wszystkich: Dominika Marszałek, Julia Koral, Renata Dziadek oraz Darek Targosz. Do zobaczenia w szkole. Na relacje z wyjazdu zapraszamy wkrótce.

Wraz z naszymi partnerami projektu organizujemy wspólny konkurs fotograficzny pt. „Świat w moich oczach” – informacje nt. konkursu umieszczone są na szkolnej stronie internetowej.

19 - 24 marca 2010 r.
 Wizyta partnerów projektu Comenius

Od 19 do 24 marca 2010 roku gościliśmy partnerów projektu Comenius. Wszyscy szczęśliwie dojechali, rodziny naszych uczniów wzięły pod swoje skrzydła już wcześniej mailowo zaprzyjaźnione dzieci i rozpoczęła się wielka przygoda...

16 marca 2010r.
     Prezentacje państw projektu COMENIUS...

W dniu 16 marca 2010r. w naszej szkole odbył się apel dla klas 4-6, podczas którego uczniowie klas 5a, 5b oraz klas szóstych przedstawili swoje prezentacje dotyczące wybranych państw. ...

9 luty 2010 r.
  Prezentacja II wyjazdu w ramach projektu Comenius

9 lutego w naszej szkole odbyła się prezentacja z II wyjazdu do szkoły partnerskiej w portugalskiej miejscowości Setubal (14-19.01.2010). Prezentację z wyjazdu zobaczyli wszyscy uczniowie i nauczyciele naszej szkoły.

9 luty 2010 r.

W ramach projektu Comenius przeprowadziliśmy wśród nauczycieli ćwiczenia dotyczące umiejętności społecznych. Ćwiczenia przeprowadzone zostały w dwóch grupach, a następnie w klasach IV - VI na lekcjach godziny wychowawczej. Podczas spotkania w gronie nauczycieli zostały przedstawione wyniki ankiet dotyczących umiejętności społecznych w naszej szkole oraz w szkołach partnerskich projektu Comenius.

WYNIKI ANKIET....

Szkolny Konkurs Języka Angielskiego

9 lutego 2010 roku w naszej szkole odbył się szkolny konkurs z języka angielskiego „Around the world with Comenius” – „Dookoła świata z Comeniusem” dla  uczniów klas IV-VI.

Wszyscy uczestnicy konkursu wykazali się dużą wiedzą i znajomością języka angielskiego. Konkurs zorganizowano w celu wyłonienia dwóch najlepszych uczniów, którzy w nagrodę pojadą wraz z dwoma nauczycielami...

14 - 19 styczeń 2010r.

W dniach od 14 do 19 stycznia mieliśmy szczęście przebywać na południowo-zachodnich krańcach kontynentu europejskiego, a dokładnie mówiąc w mieście Setubal w Portugalii, gdzie znajduje się nasza zaprzyjaźniona szkoła- Escola Secondaria de Bocage, współuczestnicząca wraz ze szkołami z Austrii, Czech, Litwy, Włoch, Niemiec w projekcie Comenius...

Grudzień 2009r.

Otrzymaliśmy życzenia świąteczne ze szkół partnerskich....

Zobacz więcej...

Wysłaliśmy życzenia świąteczno - noworoczne do zaprzyjaźnionych szkół partnerskich uczestniczących w naszym wspólnym projekcie Comenius.

Grudzień 2009r.

Przeprowadziliśmy ankiety dotyczące analizy umiejętności społecznych uczniów. Ankietom zostali poddani uczniowie, rodzice i nauczyciele.
Wyniki ankiet naszej szkoły oraz szkół partnerskich zostaną wkrótce umieszczone na stronie internetowej.

9 listopad 2009r.

W dniu 09.11.2009 r. w naszej szkole odbyła się prezentacja z I wyjazdu do szkoły partnerskiej w austriackiej miejscowości Frohnleiten (15-20.10.2009)...

Zobacz więcej...

15 - 20 październik 2009r.

W dniach 15-20.10.2009 r. 4 osobowa delegacja  „dwunastki” w składzie Marek Mleczko, Darek Targosz, Aisza Płotka, Dominika Marszałek,  pojechała na pierwszy wyjazd programu Comenius – Uczenie się przez całe życie...

23 wrzesień 2009r.

W dniu 23.09.2009 w Szkole Podstawowej nr 12 im. Jerzego Kukuczki w Jastrzębiu Zdroju odbył się konkurs z okazji Europejskiego Dnia Języków połączony z rozpoczęciem działalności Comenius w latach 2009 – 2011, na którą to uroczystość przyszli rodzice oraz uczniowie...